בוחרים מיטה זוגית לדירה החדשה

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

בוחרים מיטה זוגית לדירה החדשה

מיטה זוגית בעלת נוכחות משמעותית בכל חדר שינה ממוצע בישראל והיא למעשה מהווה במרבית המקרים את הרהיט הדומיננטי ביותר בחדר זה, על כן חשוב עד מאוד לתכנן היטב את שילובה בחדר השינה בדירה החדשה שלכם.

מיטה זוגית חייבת להיות נוחה לשינה ויש לצייד אותה במזרון מתאים, עם זאת, מוטב גם שמיקומה ישתלב בחדר בצורה הרמונית. חדר שינה מנגד חייב להקרין אווירה אינטימית ושלווה במיוחד וזאת בשילוב של עיצוב טוב, חלוקה מרחבית נכונה, בחירת צבעים, בחירת פריטים משלימים מתאימים . הרצון והצורך הסופי בתכנון חדר זה הוא להגיע בסופו של כל יום למקום נעים, שקט ונוח שכיף לשהות ולישון בו. המיטה הזוגית, כאמור היא הרהיט החשוב ביותר בסביבה זו ולכן יש להתאים את כלל הפריטים האחרים על מנת שיתאימו לעיצובה.

דגמים וצורות שונות

ניתן כיום למצוא מבחר גדול במיוחד של עיצובים ודגמים חדשים של מיטה זוגית, בין היתר מיטות מלבניות ומיטות עגולות מחומרים וגדלים שונים אליהם מותאמים מזרונים במידות הקלאסיות. כל אחד יכול לבחור את המיטה המתאימה והנוחה לו בהתאם לצרכיו, טעמו, רצונותיו ויכולותיו הכספיות. יש כאלו שרוצים להשקיע את מיטב כספם וילכו על מיטה יקרה ומיוחדת ויש שיסתפקו במיטה פשוטה שתספקנה את הצרכים הבסיסיים.

חשוב לזכור כי לצד המיטה הזוגית כדאי לשלב שידות מותאמות, ארגזי מצעים ועוד. יש לקחת בחשבון שיש צורך בהם או בחלקם ולהשאיר מקום מיועד אליהם. השידות, למשל, תהיינה צמודות למיטה ואילו ארגזי המצעים יכולים להיות בגב המיטה או אפילו בחלל אחר ולא בתוך החדר.

אורך ומידות

על מנת למצוא את המיטה המושלמת לכל בני זוג יש צורך ראשוני לבחור אותה על פי מידותיה כמובן – אורך, רוחב וגובה – ניתן למצוא מספר אפשרויות. מידות המזרנים הקלאסיים הינם באורך של 1.90 ו-2 מטר ורוחב של 1.40, 1.60, ו-1.80 מטר. את מידות המיטה הרצויות יש לקבוע על פי גודל החדר, מידות בני הזוג, תחשיבי נוחות שונים, ופרמטרים אחרים.

לצד זאת קיימים מבחר מזרנים שניתן להתאים לגודל המיטה האידאלית – במידה ובוחרים מיטה עם מזרן מובנה כדאי לוודא שהציפוי העליון יהיה מחומר רך דוגמת ספוג והריפוד מחומר מתאים דוגמת עור. ישנם כיום שלל בדים וציפויים נוספים וניתן לבחור מתוכם ועל פי הטעם.

חומר וסגנון

ידוע לרוב כי מיטות זוגיות מייצרים בעיקר מעץ אבל ישנן בימנו גם מיטות שיש בהם שילוב ייחודי של מתכת לסוגיה וחומרים אחרים. כאן כדאי לבחור בחומר חם ונעים והעץ הוא, כמובן, חומר כזה. אנשים אשר אוהבים מראה היי-טקי, למשל יכולים לבחור בשילוב של מתכות. יש מיטות בסגנון וינטאג’, מיטת שהדפנות שלהן משתפלות וגליות, מיטות עם כוונון חשמלי להרמת גב המיטה ואזורים אחרים בה ועוד.

כך או כך, חשוב לבדוק ולבחון מיטות במספר מקומות, כדאי להגיע למקום התצוגה ולבדוק את המיטה מקרוב. כך, יהיה ניתן להתרשם מהמיטה המוצעת. במקומות בהם ההיצע הוא גדול ניתן יהיה לעשות בחירה קלה יותר בשל המגוון הרחב – מומלץ לעשות סקר מחירים ולבצע קנייה על פי כל הפרמטרים החשובים הללו.

דירה חדשה בעיר ימים?

דירות 4-5 חדרים ופנטהאוזים
במחירים
האטרקטיביים ביותר!

בשליחת הפרטים את/ה מאשר/ת קבלת תכנים שיווקיים מרי/מקס נתניה