למה כדאי לנצל כיום הזדמנות רכישת דירה בנתניה?

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

למה כדאי לנצל כיום הזדמנות רכישת דירה בנתניה?

רכישת דירה בנתניה – תנופת הפיתוח של נתניה לא פוסקת, כאשר ניתן לזהות כמה מגמות ברורות ברחבי העיר. ראשית, הולכות ומתפתחות השכונות החדשות, המושכות אליהן גם עולים חדשים וגם וותיקים. דוגמא לכך ניתן למצוא למשל בשכונת אגמים המתפתחת. שנית, נרשמת השקעה בשדרוג השכונות הוותיקות יותר, של מרכז העיר. בנוסף, בעיר זוכים להצלחה רבה פרויקטים של מכירת דירות במסגרת מחיר למשתכן. כל זאת, במקביל להשקעה העירונית במתקני ספורט, בטיילת ובמוסדות החינוך, דבר המעלה את האטרקטיביות של העיר.

הריוויירה המבוקשת

נתניה כיום היא אחת הערים שנהנות מהגירה חיובית, כלומר מגיעים אליה גם זוגות צעירים ומשפחות מערי הסביבה וגם ממרכז הארץ. בזכות הגרלת מחיר למשתכן נוספת, שנערכה לאחרונה, מצטרפים לנתניה זוגות ומשפחות שנהנים מדירות במחירים נמוכים מהמקובל. אבל תנופת הפיתוח של העיר לא עוצרת שם. בשלב זה, כך מעריכים מומחי הנדל”ן, עדיין משקפים מחירי הנכסים בעיר רף הרחוק מנקודת השיא. יש לזכור כי אין בשום מקום אחר עתודות קרקע ניכרות כל כך לבניה סמוך לחוף. אך ההזדמנות הזאת סופה להסתיים. כל האזור שנחשב כיום לריוויירה המבוקשת של השרון, ואנו לא מדברים רק על עיר ימים או שכונת אגמים, יאוכלס בסופו של דבר ומי שיאחר את הרכבת יתקשה לרכוש דירה (בוודאי שלא דירה חדשה). המחירים באזור צפויים להמשיך ולעלות, פשוט מסיבות של היצע וביקוש.

רכישת דירה בנתניה – עיר של חוף, נגיעה מהמרכז

העיר מהווה מוקד של הזדמנות לרכישת דירה בנתניה לא רק מכיוון שמדובר בעיר חוף איכותית. מדובר בעיר הנמצאת במרחק נגיעה מהמרכז, עם נגישות גבוה לתל אביב. בין הרוכשים שהצטרפו לעיר בעת הנוכחית ניתן למצוא כאלה שגדלו ובגרו במרכז, כאלה שגדלו בערי השרון האחרות (כגון כפר סבא או הרצליה) ומבינים את ההזדמנות. המחירים עדיין נוחים והנגישות הגבוהה עם הקרבה למרכז מגדילים את הפופולריות. כמובן, שהטיילת שהשתדרגה והתפתחה מעלה מאוד את החיוניות של העיר, שנתפסת כמקום נהדר לגדל בו משפחה.

מחירים נוחים ביחס לאלטרנטיבות

לא רק עבור זכאי מחיר למשתכן מהווה נתניה מוקד משיכה מבחינת מחירי הדיור. כיום, למרות שאנו לא נמצאים בשפל במחירי הדיור בשרון, עדיין מהווה נתניה מוקד לדיור איכותי במחיר אפשרי. ביחס לאלטרנטיבות, בוודאי תל אביב אבל גם הרצליה או רעננה, בנתניה יש הרבה יותר הזדמנויות משתלמות. באותו המחיר ניתן למצוא דירות הרבה יותר גדולות. באותן רמות מחיר ניתן למצוא איכות חיים הרבה יותר גבוהה. מדוע להסתופף בדירה קטנה במרכז, כאשר אפשר לרכוש דירה גדולה יותר, המשקיפה לים מצד אחד ולפארק עירוני ירוק מצד שני? לפי נתוני המכירות, הן בדירות חדשות והן בדירות יד שניה, התשובה ברורה.

גם המשקיעים בתמונה

נתניה מהווה הזדמנות גם למשקיעי נדל”ן. הללו נושאים עיניים לדירות שיכולות להניב להם הכנסה פסיבית. ניתן למצוא גם נכסים שניתן יהיה להשביח בתוך כמה שנים. בין המגמות שניתן לזהות בקרב המשקיעים ניתן למצוא למשל השקעה בדירות באזורים שבהם מקדמים התחדשות עירונית. תמ”א 38 או פינוי בינוי בנתניה מאפשרים עליה ניכרת מאוד בערך הנכס. ההשקעה העירונית בפיתוח סביבתי בשכונות הוותיקות בהחלט מהווה גם היא תוספת ערך. מגמה נוספת הינה  רכישת דירות בנתניה באזורי החוף של העיר, מתוך הבנה שבתוך זמן לא רב נכסים מסוג זה יעלו את ערכם באופן ניכר. אגב, מבחינת המשקיע כדאי להזכיר כי הביקוש למגורים בשכירות קיים בעיר גם בדירות היוקרה, בזכות אוכלוסיית העולים המגיעה לנתניה. רבים מהם נוטים להתגורר לתקופת מה בשכירות, בטרם יעברו לדירה בבעלות.

דירה חדשה בעיר ימים?

דירות 4-5 חדרים ופנטהאוזים
במחירים
האטרקטיביים ביותר!

בשליחת הפרטים את/ה מאשר/ת קבלת תכנים שיווקיים מרי/מקס נתניה