איך עיצוב פנים יכול להעלות את ערך הדירה ?

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

איך עיצוב פנים יכול להעלות את ערך הדירה?

הרי זה ידוע לכל אחד מאיתנו שעיצוב נכון ומושלם של הדירה, עשוי בהחלט לתרום לנו בהמשך ולהעלות את הערך שלה. אבל האם זה באמת משתלם? עיצוב פנים יכול להגיע בקלות לעשרות אלפי שקלים. מה שקורה במצב כזה הוא שחשוב לבחון את מטרת העיצוב ושיפוץ הדירה. האם אנחנו מתכננים למכור את הדירה ולכן רוצים לבצע את תהליך השיפוץ והעיצוב? במידה וכן, כדאי לנו בהחלט לשקול בחיוב את העניין.

למעשה, אם ננסה להבין את נושא עיצוב הפנים, נראה שהוא הכרחי לכל דירה, ממש כמו תחזוקה של גג, חלונות, קרמיקה ועוד. כלומר, על מנת לשמור על הדירה ועל הפריטים הנמצאים בה, עלינו לתחזק אותם. כאשר נקפיד על תחזוקה נכונה, נוכל למנוע תיקונים יקרים ולחסוך לא מעט כסף. על מנת לקבל תוצאות מצוינות, כאשר בוחרים לעצב את הדירה מחדש, אין צורך לשבור קירות ולהתחיל שיפוץ מאסיבי. לעיתים, מספיק רק לשנות מספר דברים, להוסיף ריהוט חדש והרי לכם דירה שעברה מהפך.

שינוי מראה הדירה

תסכימו איתנו, שהדבר הראשון שרואים כאשר נכנסים לדירה חדשה בנתניה למשל , הוא כמובן הרצפה. אפשר להחליף את הרצפה הישנה ברצפה חדשה. לא חייב להרוס ולשבור, אלא אפשר להתקין רצפת פרקט מעל הרצפה הישנה שיש לנו. מראה הפרקט משדר תחושה נעימה וחמימה בדירה ויוצר מראה כפרי.

את הדלת של הדירה, ניתן לחדש על ידי התקנת טפט. אם הדלת עדיין במצב מצוין, למה להחליף אותה, כאשר אפשר לעצב אותה מחדש עם הטפט. עלות הטפט כלל לא יקרה, בטח לא יקרה כמו להחליף את הדלת בדלת חדשה.

מבחינת המטבח, ניתן גם אותו לשדרג. אם דלתות הארונות עדיין במצב מצוין, מה שאפשר לעשות הוא לשלוח אותן לצביעה מחדשה. אם זה תהליך מורכב מדי בשבילכם, תוכלו גם להשתמש בטפטים ליצירת מראה חדש. כך אפשר גם לשדרג בקלות את ידיות הארונות ולצור מראה מעניין יותר. עלות של ידיות מסכמת בכמה מאות שקלים (הוצאה נמוכה).

ומה לגבי הקירות בבית? נסו לצבוע אותם בצבע אחר. תוכלו לבחור לצבוע קיר אחד בצבע מסוים וכך להבליט אותו מול שאר קירות הדירה. צבעים מומלצים לשאר הקירות הם לבן ושמנת. מדובר על צבעים המסייעים לתחושה שהדירה גדולה ומרווחת.

בחלל הסלון, תוכלו להוסיף וילונות שגם יסייעו בהצללה מפני אור השמש וגם יתנו מראה חמים.

להתייעץ עם מעצבת פנים

גם כאשר מדובר על שינויים בסיסיים וקלים בדירה, כפי שהוזכרו לעיל, עדיין עדיף לקחת את שירותיה של מעצבת פנים מומלצת ולא לבצע את השינויים הללו בעצמכם בלבד. כאשר יש אדם מקצועי שמבין בנושא העיצוב, הוא גם יידע מה הכי מתאים לדירה שלכם וגם ישלח אתכם לספקים המתאימים והמקצועיים. נכון, מדובר על הוצאה של כמה עשרות אלפי שקלים על הייעוץ, אך היא בהחלט משתלמת והיא זאת שתחסוך לכם זמן וכסף.

דירה חדשה בעיר ימים?

דירות 4-5 חדרים ופנטהאוזים
במחירים
האטרקטיביים ביותר!

בשליחת הפרטים את/ה מאשר/ת קבלת תכנים שיווקיים מרי/מקס נתניה