תכנון ועיצוב פנים לדירות יוקרה

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

תכנון ועיצוב פנים לדירות יוקרה


תכנון ועיצוב פנים הוא תחום עיסוקו של מעצב פנים או אדריכל שכל כשרונם מתמקד בלממש את החזון העיצובי של הבית שלנו יחד עם התנאים של החלל החוץ והפנים. כל עיצוב פנים למעשה הוא הגשמת חלום של משהו ולכן לא תמיד מדובר בהליך פשוט, הוא חובק בתוכו כמה שלבים שדורשים דיוק ולא פעם ניתקל במכשולים שנאלץ לעבור על מנת להגיע למטרה ולייעד הנכסף – נכס מעוצב כפי שחלמנו תמיד!

גם בעיצוב דירות יוקרה, יהיה נחוץ אותו תכנון מוקפד. כל זה יבוא לידי ביטוי בבחירת חומרים איכותיים ובסגנון הייחודי שייבחר, שאלו יהיו למעשה חלק אינטגרלי ממאפייני עיצוב בתי יוקרה. גם שימוש בחומרי גלם נדירים מאפיינים עיצוב בתי יוקרה שניחן לרוב בחלל גדול ומרווח. כל זה יספק באופן טבעי לעיצוב בתים יוקרתיים את הבסיס הנכון ביותר שנוכל לקבל.

מאפייני עיצוב דירה יוקרתית


עיצוב דירות יוקרה יכיל ברובו מענה אסתטי, יעיל ומשוכלל יותר. היום כל עיצוב בית יוקרתי יחשב גם לעיצוב בית חכם. הבתים הללו מכילים מגוון של פתרונות שמספקים אורח ואיכות חיים מאוד נוחים ונהנתניים, כמו לדוגמא: וילונות שמופעלים באמצעות שלט מיוחד, חדר קולנוע ביתי עם מסך גדול ומקומות ישיבה מפנקים, מערכת סאונד מיוחדת ועוד. בנוסף, יהיה דגש גם על שימוש בחומרים איכותיים ביותר בהם יעשה שימוש, חומרים כגון: שיש איכותי או שימוש בבריקים אותנטיים שיתכתבו בהרמוניה עם כל הטכנולוגיה המודרנית ויצרו שילוב מקורי ומיוחד.

גם כל הפרזול והפריטים שבדרך כלל אינם נגלים לעין בדירות יוקרה, יהיו עשויים מחומרים איכותיים ועמידים וכל העיצוב הכללי יהיה מותאם לאורח חייהם של הדיירים בבית ולכל צורך ברצונם שהבית יספק לו מענה. כמו כן, עיצוב ותכנון בית יוקרתי ישלב בתוכו תמיד את החוץ והפנים, וידאג לספק את מרחב הפעולה.

השלבים בעיצוב יוקרתי


עיצוב דירות יוקרה יבוא לידי ביטוי בעיקר בניואנסים הקטנים, ברמות גבוהות של יעילות ותחושת אסתטיות גבוהה. את כל ההליך העיצובי נבצע במגוון של פתרונות יעילים שיותאמו לכל הצרכים של הלקוחות. גם הטעם האישי והמועדף על הלקוח יבוא בחשבון כשלכל זה יותאם בבחירת הריהוט, הטקסטיל, התאורה ועוד.

כל מעצב יעדיף לעצב את הדירה מתחילתה ולהעניק לה את הגוונים יוקרתיים באמצעות פריטים מיוחדים, זאת ניתן לעשות באמצעות פרזול איכותי כגון: ידיות מברזל, מתלים עם חריטה וכל אותם דברים שלא תמיד מייחסים להם חשיבות, אך הם מה שמעניקים את רמות הגימור היוקרתיות שבאות לידי ביטוי של עיצוב עד הפרט הקטן.

 

עיצוב פנים יוקרתי לא יימדד בעלות רהיט אלא בסגנון העיצוב שיבחר, מה שישרת בסופו של יום את הדיירים ביעילות מרבית ובקלאסיות והדר. זאת יכול להעניק רק אדריכל ומעצב פנים שניחן ברזי המקצוע והיוקרה בפרט.

דירה חדשה בעיר ימים?

דירות 4-5 חדרים ופנטהאוזים
במחירים
האטרקטיביים ביותר!

בשליחת הפרטים את/ה מאשר/ת קבלת תכנים שיווקיים מרי/מקס נתניה