בחירת דלת מעוצבת לדירה חדשה

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

דלת מעוצבת לדירה קובעת את האופי של חלל הפנים, את תחושת הביטחון ואת הנוחות של בני המשפחה. אז איך בוחרים את הדלת המושלמת לדירה חדשה ולא מתפשרים על העיצוב והדקורציה? הנה המדריך המלא

בחירת דלתות פנים וחוץ היא משימה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, דלת חוץ משפיעה על הרושם הראשוני שאותו מקבלים האורחים שמגיעים לבית. בעזרת דלת גדולה ומעוצבת ניתן לשפר את הרושם הראשוני ולשדרג את ערך הנכס בעשרות אחוזים. שנית, לדלתות הפנים יש תפקיד אסתטי. הן משפיעות על איכות החיים של בני המשפחה וקובעות גם את מידת הנוחות היום יומית.

מעבר לכך, רצוי להביא בחשבון את ההשפעה של הדלתות השונות על תחושת הביטחון. דלת הכניסה הראשית חייבת להיות ממוגנת על מנת למנוע פריצות וגניבות, וגם בדלתות פנים של חדרי שינה וחדרי מגורים יש משמעות מסוימת לרמת המיגון והאבטחה. במילים אחרות, את הדלת בוחרים בקפידה בכל סוגי הבתים ובעיקר כאשר ניגשים לעצב דירות חדשות.

טיפים לבחירת דלתות

הנה כמה טיפים שיכולים לסייע בעת השוואה בין דגמים שונים של דלתות מעוצבות ובטיחותיות:

א. הפרידו בין דלת החוץ והפנים – עיצוב פנים נשען מטבע הדברים על אחידות, אך צריך להפריד בין דלת חוץ ודלת פנים. הדלת המרכזית של הבית חייבת להיות גדולה וממוגנת בעוד דלתות הפנים יכולות להיות אלגנטיות ועדינות יותר. מומלץ לבחור קודם את דלת החוץ ורק לאחר מכן את דלת הפנים, כי בכל מקרה ניתן להחליף את הדלתות בחדרים אחת למספר שנים אבל מסובך יותר לעשות את זה בדלת הראשית.

ב. החליטו על סגנון עיצוב מבוקש – דלתות פנים משפיעות יותר מכל דבר אחר על האווירה בתוך הבית. דלתות מעוצבות חייבות להתאים לסגנון המבוקש ורצוי להגדיר אותו מראש. ניתן למשל להגיע לאולמות התצוגה על מנת להתרשם מסגנון עיצוב כפרי, מודרני, תעשייתי וכן הלאה. ככל שמגדירים טוב יותר את הסגנון העיצובי המבוקש, כך סביר להניח שהבחירה בדלת תהיה מוצלחת.

ג. בדקו את המפרט הטכני – הטעות הנפוצה של בעלי דירות חדשות היא לבחור דלתות פנים וחוץ לפי המראה בלבד. הפתרון לכך הוא לבדוק את המפרט הטכני ולוודא שהדלתות מספיק חזקות ומוגנות. במידה ולא מצליחים לקרוא את המפרט הטכני או להבין את המשמעות שלו, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע ולערב מעצבי פנים.

ד. בצעו השוואת מחירים – אין סיבה שרכישת דלתות מעוצבות וממוגנות תגרום לחריגה מתוך מסגרת התקציב. בעזרת השוואת מחירים ניתן ליהנות מכל העולמות ולהשיג את הדלתות הטובות ביותר עבור הבית והחדרים. כל מה שצריך לעשות בשביל להשוות מחירים הוא להתרשם מהעלויות כפי שמופיעות באתרי האינטרנט ולברר גם לגבי מבצעים, הנחות והטבות.

מה אחריות הקבלן בהחלפת הדלת?

דירה חדשה מעוצבת לפי מפרט בסיסי שנקבע על ידי הקבלן. במידה ובוחרים להחליף את הדלתות, ניתן לבדוק מה הקבלן מציע ולהטיל עליו חלק מהאחריות או לפחות את עלות העבודה. אפשר לערב את הקבלן כבר בשלבים המוקדמים של השוואה בין מפרטים של פרויקטים שונים, להתרשם מדירות לדוגמא ולקבל החלטה מבוססת.

מנגד, יש לקחת בחשבון שהקבלן בדירות למכירה בנתניה  לא אמור לשאת באחריות על רכישת הדלת. הדיירים הם היחידים שמחליטים איזה דלתות להחליף והאם להשתמש בהן על מנת לעצב את חלל הפנים והחוץ. כמו כן, יש לקחת בחשבון הוצאה נוספת על דירות חדשות שבהן יש מרפסת, גג, חצר או גינה כי עבורן נדרשת דלת חזקה וממוגנת היטב.

דירה חדשה בעיר ימים?

דירות 4-5 חדרים ופנטהאוזים
במחירים
האטרקטיביים ביותר!

בשליחת הפרטים את/ה מאשר/ת קבלת תכנים שיווקיים מרי/מקס נתניה